چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ با نامه فرماندار دشتستان مبنی بر غیرقانونی بودن مصوبه شورا؛
فکرشهر: شهردار آبپخش که روز دوشنبه توسط شورای اسلامی این شهر استیضاح و رای به برکناری او داده بودند، با نامه فرماندار دشتستان به محل کار خود باز خواهد گشت...
کد خبر: ۶۱۵۳۳
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: شهردار آبپخش که روز دوشنبه توسط شورای اسلامی این شهر استیضاح و رای به برکناری او داده بودند، با نامه فرماندار دشتستان به محل کار خود باز خواهد گشت.

به گزارش فکرشهر، فتح اله نوروزی، فرماندار شهرستان دشتستان طی نامه ای اعلام کرد بر استناد ماده 83 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، روند استیضاح اعظم صمصامی، شهردار آبپخش با قانون مغایرت داشته و مصوبه شورا مبنی بر برکناری شهردار با توجه به غیرقانونی بودن، در هیات تطبیق مصوبات شوراهای شهرستان دشتستان رد شد.

با توجه به حکم فرمانداری دشتستان به نظر می رسد شهرداری آبپخش که از روز دوشنبه با دو شهردار کار می کرد، از روز شنبه تنها یک شهردار داشته باشد.

شورای اسلامی شهر آبپخش پس از استیضاح و رای به برکناری اعظم صمصامی، جعفر مهرآوران را به عنوان سرپرست انتخاب کرده بود.

شنیده های «فکرشهر» حاکی از آن است که اعضای شورای شهر آبپخش به نامه صادر شده از سوی فرمانداری اعتراض داشته و اعلام کرده اند تمام روند استیضاح شهردار قانونی بوده و باید این مصوبه اجرایی شود و به زودی مستندات خود در این باره را ارائه خواهد کرد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر