پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۵۸۱
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به امنیت مطلوب و پایدار در استان، گفت: نیروی انتظامی استان بوشهر عملکرد مطلوبی داشته و مردم از این نیرو رضایت دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف افتخار آفرینی کرده است و شاهد خدمات گسترده‌ای از سوی این نیرو هستیم.

وی امنیت پایدار استان بوشهر و دیگر نقاط کشور را نتیجه تلاش‌های نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: خدمات شایسته نیروی انتظامی در خور تقدیر و تحسین است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بخش عمده‌ای از امنیت پایدار جامعه محصول تلاش نیروی انتظامی است خاطرنشان کرد: کشور ما در حالی که درگیر جنگ اقتصادی است ولی دارای امنیت پایدار و باثباتی است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح ما باعث شده تا دشمنان دیگر گزینه نظامی روی میز خود نداشته باشند، تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را ناکام کرده است.

گراوند با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی کشور، بیان کرد: مردم از خدمات و عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند و به امنیت کشور در بخش‌های مختلف نمره قبولی داده‌اند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی محقق شده است،‌ ادامه داد: نمره نیروی انتظامی استان بوشهر در حوزه‌های مختلف قابل قبول ارزیابی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر