جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۶۲۴
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: نیروهای  انتظامی دیلم موجب امنیت و اقتدار کامل در مقابله با هرگونه جرم و بزه است و فضا را برای اخلال گران ناامن کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دیلم روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: ضریب امنیتی شهرستان دیلم با  تلاش شبانه روزی و مضاعف و اتحاد و همدلی تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در حال افزایش است.

عبدالامیر قاسمی افزود:  نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردها و پیشرفت های خود را مدیون خون شهیدان می‌داند و امروز همه وظیفه دارند تا با ادامه راه آنها، بر عزت  و اقتدار ایران اسلامی افزوده تر شود.

وی بیان کرد: تامین امنیت، تحکم نظم و اجرای قانون و عدالت از مهم ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است که در کشور ایران اسلامی عمده این وظایف بر عهده نیروی انتظامی است.

امام جمعه دیلم،  امنیت را پیش نیاز هر نظامی دانست و گفت: اهمیت و اقتدار نیروی انتظامی در گرو مسئولیت و ایجاد نظم، امنیت و پاسداری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری با بیان اینکه امنیت در آموزه های قرآنی هدف نیست و وسیله است، افزود: امنیت بستر و پیش شرط توسعه، رشد و تکامل معنوی در جامعه است.

وی اظهارداشت: نیروی  انتظامی مظهر حاکمیت و اقتدارنظام جمهوری اسلامی است و مردم‌داری این مجموعه تاکید رهبری است

امام جمعه دیلم گفت:  یکی از مسئولیت هایی که مقام معظم رهبری برعهده همه مسئولان ازجمله نیروی انتظامی گذاشته است اجرا و نهادینه کردن شعار سال است..

 فرمانده نیروی انتظامی دیلم به عملکرد این نیرو اشاره کرد و گفت: در مبارزه با جرائم خشن موفقیت های خوبی در این شهرستان حاصل و باندهای سرقت دیگر شهرستان ها در دام تیم های عملیاتی این شهرستان  قرار گرفتند.

سرهنگ رضا اسماعیلی  افزود: افزایش ۹۷ درصدی کشفیات سرقت ها و  ۶ درصدی کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر گوشه‌ای از تلاش های همکاران  نیروی خدوم انتظامی این شهرستان است.

وی اظهار داشت: در کسب این موفقیت ها، هماهنگی، احساس مسئولیت نیروها، ارتقای مهارت و توانمند سازی، مبانی دینی و فرهنگی و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبری نقش بسزایی اشته است.

در پایان این آیین از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی، کارکنان بازنشسته و تعدادی از کارکنان این نیرو تقدیر و تجلیل شد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر