پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۷۱۰
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان بوشهر گفت: با همکاری کارکنان واحد ایکس‌ری گمرک بوشهر ۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، ارسطو ترکمان‌منش روز دوشنبه افزود: این میزان موادمخدر به طرز ماهرانه‌ای در کفی کامیون حامل بار جاسازی شده بود.

وی بیان کرد: تیزبینی و هوشیاری کارکنان گمرک بوشهر در برخورد با قاچاق موادمخدر قابل تقدیر است و این دستگاه همواره در تعاملی سازنده با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در استان بوشهر است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر، پیش سازها و قاچاق کالا از مهمترین اولویت ها و ماموریت‌های گمرک است که با حساسیت بالا مورد پیگیری قرار می‌گیرد. 

بهروز قره بیگی افزود: اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر در گمرک به گونه‌ای است که گمرک ایران در کشف و مبارزه با مواد مخدر رتبه نخست جهانی را به خود اختصاص داده است. 

وی افزود: کشف پنج‌هزار لیتر پیش ساز مواد مخدر در بندر دیلم، کشف حدود سه هزار عدد سیگار الکترونیکی و تنباکو و قرص ترامادول در گمرک گناوه و بوشهر تنها گوشه‌ای از کشفیات صورت گرفته  توسط کارکنان گمرکات استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر