جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۷۲۹
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: ویژه‌نامه مسیر که به‌تازگی از سوی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شده است، دربرگیرنده ناگفته‌هایی از نقش رهبر معظّم انقلاب در پیشبرد جبهه مقاومت است. در این ویژه نامه، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، برای نخستین بار، از هشدار رهبر انقلاب به بشار اسد در آغاز بحران سوریه، پرده‌برداری می‌کند.

به گزارش فکرشهر، خبرآنلاین در ادامه نوشت: امیرعبداللهیان گفت: توجه رهبر انقلاب تنها به سطوح راهبردی و کلان منطقه معطوف نبود. ایشان در واقع دغدغه ملّت و مردم سوریه را داشتند. وقتی بحران سوریه در سال ۲۰۰۱ میلادی شروع شد، از اولین توصیه‌های رهبر انقلاب به آقای بشار اسد که توسط سردار سلیمانی به ایشان ابلاغ شد، این بود که می‌روید به آقای بشار اسد می‌گویید مردم خط قرمز ما هستند. اگر چنین اتفاقی بخواهد در سوریه بی‌افتد و نسبت به کشتار مردم بی‌تفاوت باشید،‌ روی حمایت ما حساب نکنید.

وی ادامه داد: شما ببینید در زمانی که از نظر راهبردی و سطح کلان، اهمیت مسأله سوریه برای ما بسیار بالا بود، امّا در نیّت و فکر حضرت آقا، کشته‌شدن یک مظلوم در سوریه، خط قرمزی است که سردار سلیمانی باید برود و به آقای بشار اسد بگوید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر