پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۷۴۰
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: همزمان با ۱۵ مهر ماه روز روستا ۲۱ طرح هادی با ۲۴میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال اعتبار در روستاهای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر افتتاح شد و اجرای ۱۵ طرح هادی روستایی نیز با سه میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسید.

به گزارش فکرشهر، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در اجرای این شمار طرح هادی افتتاحی ۶۰ هزار مترمربع بهسازی معابر روستاها با مشارکت دهیاری‌ها انجام شده است.

غلامرضا زارعی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا  افزود: همچنین در زمان حاضر ۳۵۰ طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر در دست اجراست.

وی بیان کرد: استان بوشهر ۷۰۰ روستا و آبادی‌ دارد که از این شمار ۳۹۷ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی هستند.  

زارعی در باره صدور سند مالکیت برای املاک روستایی اظهارداشت: همچنین با مشارکت اداره کل ثبت اسناد و املاک ۹۱۶ جلد سند املاک روستایی در این استان صادر شده است. 

وی یادآور شد: یکی از اقدام‌های مهم دولت تدبیر و امید برای ایجاد شور و نشاط در روستاها احداث زمین ورزشی است که در این ارتباط ۱۶۰ چمن مصنوعی  با ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار در روستاهای استان بوشهر کار شده است.   

زارعی اضافه کرد: تخصیص سهمیه قیر رایگان از جمله دیگر گام‌های مهم دولت یازدهم و دوازدهم در راستای عمران روستاهاست در این ارتباط سال گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر رایگان به استان بوشهر تخصیص یافت که با مشارکت دهیارها این میزان به ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت و تاکنون ۷۰ درصد آسفالت‌ها و ۳۰ درصد باقی‌مانده در مهرماه تکمیل خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با این میزان اعتبار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع از معابر روستایی استان بوشهر آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین امسال نیز تاکنون ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی اختصاص یافته که انتظار می‌رود با توجه به میزان مشارکت دهیاری‌ها این میزان اعتبار افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر