سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۷۴۳
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند در بوشهر برگزار و از طرف راهنمایی و رانندگی استان به موتورسیکلت سواران کلاه ایمنی اهدا شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: این رزمایش برای جلوگیری از تصادفات رانندگی و پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی با مشارکت سازمان‌ها، بیمه مرکزی و شهرداری بوشهر برگزار شده است.

سرهنگ قدرت‌الله کشکولی هدف از اجرای این رزمایش را تشویق راکبان موتورسیکلت به استفاده از کلاه ایمنی دانست و افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای موتورسیکلت سواران مانند دیگر رانندگان الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: پارسال ۴۰ درصد از تصادفات منجر به فوت مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که با اقدامات انجام شده، امسال تاکنون این آمار ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر یکی از راهکار‌های کاهش تصادفات را آموزش و فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از موتورسیکلت دانست.

وی جلوگیری از ضربه به سر راکب و سرنشین موتورسیکلت را از فواید استفاده از کلاه ایمنی در حوادث رانندگی عنوان کرد.

سرهنگ کشکولی همچنین گفت: در طول سال رزمایش‌های مختلفی برگزار می‌شود، زیرا معتقد هستیم بحث آموزش ترافیکی بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: در پلیس راهنمایی و رانندگی بخشی به نام دایره فرهنگ و آموزش ترافیک وجود دارد که به صورت مستمر به مباحث مربوط به آموزش‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌پردازد.

در پایان این رزمایش، موتورسیکلت‌سواران با دریافت کلاه ایمنی در سطح شهر رژه رفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر