چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۷۶۷
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: به منظور توسعه اشتغال، دوره‌های مهارتی در سطح استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالمجید دراهکی صبح سه‌شنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر به ترویج فرهنگ فراگیری آموزش‌های مهارتی در جامعه کمک کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ادامه داد: برای نهادینه سازی فرهنگ فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای در جامعه به کمک همه ارگان‌ها و به‌ویژه شهرداری و شورای شهر نیاز داریم.

وی با اشاره به شعار این سازمان در خصوص «هر ایرانی یک مهارت علمی» تصریح کرد: شهرداری بوشهر با پتانسیل‌های بالای مراکز فرهنگی و هنری خود می تواند در بحث آموزش های شهروندی و توسعه آموزش های مهارتی و کنترل معضلات شهری برنامه ریزی کرده و با همکاری ادارات و سازمان ها، خدمات خوبی به شهروندان ارایه کند.

دراهکی با بیان اینکه آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است اظهار کرد: مهارت در اصل کلید خلاقانه برای ایجاد فرصت است و کشف فرصت، خلق شغل و ثروت را به دنبال دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به همکاری شهرداری و آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد: با هدف توسعه و ارتقی قابلیت‌های شغلی و حرفه‌ای شهروندان، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، حمایت از اشتغال پایدار و آموزش و بروزرسانی دانش مهارتی افراد جامعه تفاهم نامه همکاری با شهرداری بوشهر منعقد خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر