جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۷۹۹
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: رئیس اتاق اصناف استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی استان و وجود تحریم‌های سخت، مدیریت بازار از پلیس انتظار دارد تنگناهای اقتصادی استان را به مدیران نیروی انتظامی کشور انعکاس دهند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی گراشی روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندهی انتظامی استان بوشهر  افزود: انعکاس تنگناهای اقتصادی استان به مدیران نیروی انتظامی کشور امری مهم است چون در این صورت می‌توان تفاهم راهبردی موثر و کاراتری را برای عبور از بحران اقتصادی بازار لحاظ کرد.

وی بیان کرد: وقتی بحران اقتصادی رخ می‌دهد همه دچار مشکل می‌شوند و برای عبور از آن بحران باید همه پای کار باشند.

گراشی ادامه داد: در دو سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی و رکود تورمی بدنه بازار استان بوشهر همواره انصاف و همراهی با مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است به همین دلیل با کمترین میزان نارضایتی از بازاریان روبه‌رو بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: با بروز نوسان‌هایی در بازار ارز و شرایط اقلیمی استان که نمی‌تواند جذب کننده توریست باشد وضعیت مدیریتی کسبه دچار مشکل شده است و از آنجا که معیشت مردم استان به تجارت دریایی و صیادی وابسته است چنانچه هر یک از این دو بال دچار مشکل شود کاسبی با بحران روبه‌رو می‌شود.

گراشی گفت: پلیس استان بوشهر همواره برادرانه در کنار اصناف قرار دارد و وجود حس همکاری و احترام به هم‌نوع در پلیس استان و کشور نشان از فرهنگی والا در بدنه ناجا دارد.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته کمتر اتفاق افتاده شهروندی در استان از پلیس شاکی باشد زیرا پلیس استان همراه با اعمال قانون همواره در نزد مردم جایگاه والایی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر