چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۸۰۶
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳

فکرشهر: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده بیمار تصادفی فوت شده در بیمارستان خلیج فارس بوشهر در سازمان نظام پزشکی رسیدگی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمده است: پرونده شادروان جواد عظیمیان با دستور رییس این دانشگاه در سازمان نظام پزشکی بررسی و در صورت محرز شدن قصور پزشکی برابر قانون برخورد می‌شود.

بنا به دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمیته ویژه‌ای به منظور بررسی‌های اولیه پرونده شادروان عظیمیان در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس آغاز به کار کرد تا اطلاعات و مستندات مربوط به پرونده را بررسی کند.

در همین راستا به درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرونده این حادثه در سازمان نظام پزشکی بوشهر باز است تا به صورت تخصصی و دقیق‌تر بررسی شود و در صورت محرز شدن هر نوع کوتاهی و قصور پزشکی، برخورد‌های لازم برابر قانون و مقررات صورت گیرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بر اساس رسالت خود با تمام توان نهایت همکاری را با سازمان نظام پزشکی و نهاد‌های قانونی مرتبط با این پرونده به کار خواهد گرفت.

در این اطلاعیه تاکید شده: از همشهریان تقاضا می‌شود از اظهار نظر و بیان مطالب احساسی و غیراصولی درباره پرونده مذکور پرهیز کنند تا زمینه برای بررسی دقیق و همه‌جانبه فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر