جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۸۲۲
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما در اوج اقتدار هستیم و در برابر هیچ ابرقدرتی سر فرود نخواهیم آورد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار رمضان زیراهی سه‌شنبه‌شب در سی‌ودومین سالگرد شهدای خلیج فارس که در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا وظیفه همگانی است و نه تنها جامعه ما را بیمه می‌کند بلکه انفاس قدسی شهدا روح در کالبد جامعه می دمد.

وی با بیان اینکه گذشته ما درخشان است و نباید فراموش کنیم، افزود: نیمی از جمعیت کشور ما دوران دفاع مقدس را درک نکردند و حق دارند در جریان این حماسه های باشکوه قرار بگیرند و از تجربیات استفاده کنند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز نیاز به روحیات دفاع مقدس داریم و باید آنها را تقویت کنیم که همین عوامل باعث شد ما در مقابل استکبار جهانی به پیروزی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد روحیه ایثارگری و شهادت طلبی را از ما بگیرد خاطرنشان کرد: امروز ما نیاز داریم در یک راستا حرکت کنیم.

سردار زیراهی اضافه کرد: در سال ۶۶ رزمندگان ما با شیطان بزرگ در خلیج فارس درگیر شدن و پیشرفته‌ترین هلی‌کوپتر آنها را سرنگون کردند در صورتی که تجهیزات آنها قابل قیاس با تجهیزات ما نبود و شهید مهدوی و هم‌رزمانشان ابهت شرق و غرب را در هم شکستند.

وی ادامه داد: امروز ما در اوج اقتدار هستیم و در برابر هیچ ابرقدرتی سر فرود نخواهیم آورد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز دشمن اقتدار ما درک کرده و دشمن در محاسبات خود ما را به عنوان قدرت در نظر می گیرند.

زیراهی ادامه داد: ما همه توانمندیمان را در میدان به دست آورده‌ایم و برخلاف زمان جنگ که قریب به اتفاق تجهیزات خارجی و وابستگی بود ولی الان بیشتر تجهیزات داخلی و بومی سازی شده است.

وی گفت: امروز اگر دشمن دچار خطا محاسباتی شود پاسخ ایران کوبنده‌تر از گذشته خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر