سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۰۰۸
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اداره‌های دولتی مرتبط با بخش خصوصی همکاری بیشتر و تنگاتنگی با بخش خصوصی برای آسان‌سازی و رونق تولید و صادرات داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، پنجمین نشست اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با حضور استاندار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان بخش خصوصی برای آسان‌سازی و رونق تولید برگزار شد.

در این نشست ابتدا نمایندگان بخش خصوصی در حوزه تولید و بازرگانی، موانع، خواسته‌ها و دغدغه‌هایشان را مطرح کردند که مهمترین آن‌ها تبدیل بدهی به مؤسسات مالی و اعتباری به بدهی جاری، هماهنگی بیشتر میان نیرو‌های انتظامی و حراست گمرکی، افزایش مهلت بدهی واحد‌های تولیدی و بازرگانی، استفاده از انرژی خورشیدی و شیرین‌سازی آب دریا بود.

استاندار بوشهر هم بر افزایش وصول درآمد‌های مالیاتی قانونی تاکید کرد و گفت: با توجه به تصمیم دولت برای کاهش سهم نفت در بودجه سال ۹۹، موضوع مالیات‌ها باید جدی گرفته شود که برای افزایش آن باید با آموزش‌های مستمر، فرهنگ‌سازی شود.

عبدالکریم گراوند از اداره‌های دولتی مرتبط با بخش خصوصی خواست که همکاری بیشتر و تنگاتنگی با بخش خصوصی برای آسان‌سازی و رونق تولید و صادرات داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر