جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۰۱۱
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹

فکرشهر: فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: مرزبانان استان در عملیاتی موفق به کشف دو محموله قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، ولی الله رضایی‌نژاد بیان کرد: ماموران دریابانی با رصد اطلاعاتی موفق به کشف دو محموله بزرگ قاچاق در آب‌های ساحلی استان شدند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند محموله قاچاق را به‌وسیله دو شناور باری وارد آب‌های استان کنند که در کمین عملیاتی ماموران دریابانی گرفتار شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات دو محموله کالای قاچاق شامل تجهیزات پزشکی، موتور و  وسایل خودرو به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به توقیف دو شناور و دستگیری چهار متهم در این ارتباط گفت: این متهمان به همراه کالا‌های کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار رضایی نژاد، خط قرمز دریابانی را ورود کالای قاچاق و مواد مخدر به کشور عنوان کرد و افزود: در سالی که به نام رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی نام‌گذاری شده، برخورد با متخلفان عرصه قاچاق کالا، مواد مخدر و متجاوزان مرزی از جمله ماموریت‌های دریابانی است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، دریابانی استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در آب‌های ساحلی کشف و ضبط کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر