جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۶۲۰۱۸
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: تیم ملی فوتبال که بحرین خود را آماده دیدار برابر ایران می‌کند یک بازیکن خود را در این بازی به خاطر آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

به گزارش فکرشهر، ایسنا به نقل از حمرین نیوز نوشت:  تیم ملی فوتبال بحرین در یکی از حساس ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر سه‌شنبه هفته جاری میزبان ایران خواهد بود. روزنامه حرمین نیوز بحرین نوشت که تیم ملی فوتبال این کشور تمرینات خود را به صورت جدی زیر نظر هلیو سوزا سرمربی پرتغالی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌کند تا آماده این دیدار حساس شود.

در تمرینات همه بازیکنان حضور دارند. تنها بازیکنی که قادر به تمرین کردن نیست، اسماعیل عبداللطیف است که در دیدار دوستانه برابر آذربایجان مصدوم شد و برای بازگشت به 10 روز زمان نیاز دارد و به  این ترتیب دیدار برابر ایران را از دست خواهد داد.

حمرین در ادامه نوشت: قضاوت این دیدار را والنتین کووالینکو ازبکستانی برعهده خواهد داشت و قرار است که کاروان تیم ملی فوتبال ایران هم امروز یکشنبه وارد بحرین شود و روز دوشنبه یک جلسه تمرین برگزار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی پای به این دیدار می‌گذارد که از دو بازی خود 6 امتیاز کسب کرده، این درحالی است که بحرین از دو بازی 4 امتیاز کسب کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر