پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۰۵۰
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: ابنیه‌های فنی پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز در دست اجرا است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر با همراهی مدیران کل دفاتر شهری و روستایی و دفتر فنی استانداری و مدیران شهرستان تنگستان از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه ورودی شهر اهرم در سه راه گادوی با اشاره به اینکه این پروژه فعال است اظهار داشت: در تکمیل این پروژه باید تمام نکات ایمنی و ترافیکی به طور کامل رعایت شود تا مردم نهایت استفاده را از این پروژه حیاتی شهرستان ببرند.

ستوده همچنین در بازدید از سد خائیز تنگستان نیز بیان کرد: ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به این پروژه تزریق شده که جان تازه‌ای به این پروژه بخشیده و خوشبختانه سرعت اجرای پروژه و همچنین کیفیت اجرا مطلوب است.

 وی در بازدید از پروژه راه آهن بوشهر - شیراز در شهرستان تنگستان نیز گفت: ابنیه های فنی در حال اجراست و اجرای دو تونل هم در قسمت B شروع شده و امیدوارم شاهد تکمیل پروژه در موعد مقرر باشیم.

 معاون عمرانی استاندار بوشهر در بازدید از پروژه های عمرانی شهر آباد نیز یادآور شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آباد پای کار هستند و پروژه‌های عمران شهر از شتاب و کیفیت خوبی برخوردارند و از اعتبارات استانی نیز کمک می کنیم پروزه بلوار ورودی شهر سرعت بیشتری بگیرند.

 ستوده خاطر نشان کرد: بدون تردید مهمترین اولویت ما جلب رضایت مردم است و در تعریف پروژه‌ها، اولویت با مطالبات مردمی و دغدغه‌های عموم شهروندان است و همه مدیران در حوزه عمرانی و شهرداران و دهیاران باید این نکته مهم  را مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر