جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۰۶۰
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: مبلمان شهری شهرهای سه گانه شهرستان در شان شهروندان نیست.

به گزارش فکر مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری تنگستان اظهار داشت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و اعتباری با حمایت ها و تلاش‌های استاندار، معاون عمرانی و همراهی های نماینده مردم در مجلس پروژه های عمرانی شهرستان فعال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل و بهره برداری از آنها مشکلات اساسی شهرستان در حوزه راه های ارتباطی، آب، برق و ... کاهش پیدا کند.

فرماندار تنگستان افزود: با توجه به واریز مالیات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، امروز چهره روستاهای شهرستان تغییرات اساسی کرده و شاهد عمران و آبادانی روستاها در حوزه آسفالت معابر ، فضاهای ورزشی و تفریحی ، بهداشت و درمان و ... هستیم.

وی ادامه داد: نیاز است توجه بیشتری به حوزه عمران شهری شهرها داشته باشیم و مبلمان شهری شهرهای سه گانه شهرستان در شان شهروندان عزیز نیست.

رفیعی‌پور با تاکید بر پیگیری مدیران شهرستان برای اخذ تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی از طریق استان و تکمیل پروژه های دهه فجر افزود: مدیران سعی کنند پروژه‌هایی که برای افتتاح در دهه فجر مشخص شده اند را با حساسیت و نظارت بیشتری پیگیری کرده و در تکمیل آنها تسریع کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر