شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۰۷۵
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: به مناسبت روز بزرگداشت حافظ، مراسم حافظ خوانی کودکان در خانه فرهنگ و هنر عالی‌آباد و خانه فرهنگ و هنر آیت‌الله معتقد اهرمی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، نوگلان خانه ادب پارسی به مناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت حافظ شیرازی، شاعر بزرگ و پرآوازه ایرانی، در محل خانه فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر (عالی‌آباد) حافظ‌خوانی کردند.

 این ویژه‌ برنامه با سخنرانی استاد صغیری در خصوص زندگینامه و اشعار دیوان حافظ شیرازی آغاز و در ادامه با حافظ‌خوانی کودکان با مربیگری خانم نیکی صغیری ادامه پیدا کرد با استقبال خوب همشهریان و خانواده‌های بوشهری خصوصا ساکنان محله عالی‌آباد همراه شد.

همچنین به همین مناسبت و نیز هفته جهانی کودک، ویژه برنامه‌های متنوعی در خانه فرهنگ و هنر آیت‌الله معتقد اهرمی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور و استقبال کودکان همراه بود برنامه‌هایی نظیر معرفی شاعر گرانقدر و پرآوازه ایرانی خواجه حافظ شیرازی به کودکان، قصه‌گویی، حافظ‌خوانی کودکان، برگزاری مسابقه ویژه بچه‌ها و اهدای جوایز به آنها، برپایی ایستگاه نقاشی و... برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، خانه فرهنگ و هنر معتقد اهرمی در کوی ریشهر با تجهیز و آماده‌سازی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در سال گذشته، خدمات‌رسانی خود به همشهریان عزیز محلات جنوبی بوشهر را در تمامی طول سال انجام می‌‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر