شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۰۹۴
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: معاون فنی و آموزشی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: اولین آزمون صلاحیت حرفه ای کارکنان شاغل در صنعت گاز کشور برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پروین لیراوی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اولین بار در کشور، آزمون تعیین سطح صلاحیت حرفه‌ای کارکنان شاغل در صنعت گاز کشور در پالایشگاه نهم پارس جنوبی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ نفر از شاغلان پالایشگاه نهم در این آزمون بیان کرد: این آزمون با توجه به نیاز کاری شاغلین در شش مبحث ایمنی و بهداشت، کامپیوتر، آئین نگارش، گزارش نویسی، کار تیمی و نظام آراستگی برگزار شد.

معاون فنی و آموزشی، فنی و حرفه ای بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی فاز دوم این آزمون‌ها در این پالایشگاه برگزار خواهد شد.

وی از آموزش ۱۲ هزار نفر نیروی پیمانکاری شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای اجرای این تفاهم نامه همکاری خبر داد و بیان کرد: نیروهای شاغل در هر کدام از این شش سطح که نمره قبولی کسب نکنند ملزم به شرکت در دوره های مهارتی خواهند بود.

لیراوی زاده بر استقرار نظام صلاحیت حرفه‎ای در همه صنایع استان بوشهر تاکید کرد و اضافه کرد: از آن جایی که عامل محرک و توسعه اقتصادی وابسته به دسترسی به نیروی انسانی ماهر و متخصص است، ارتقای مهارت شاغلین در صنایع نیز نقشی مهم در بالا بردن بهره وری هر صنعت دارد.

وی ادامه داد: با توجه با برنامه ریزی های انجام شده، همه نیروهای شاغل در پیمانکاری‌های مستقر در مجتمع گاز پارس جنوبی طی یک دوره سه ساله بر اساس ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و مجتمع گاز پارس جنوبی مهارت‌های فنی را فرا خواهند گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر