شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۱۷۰
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

فکرشهر:  فیلم جدید " به وقت کاپوچینو " اثر حسن ملک زاده هنرمند و فیلمساز بندرگناوه از توابع استان بوشهر به ۲ جشنواره بین الملللی درکشور انگستان راه یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،  به وقت کاپوچینو داستانی درام گونه است که  به روابط انسانی و اجتماعی کودکان با والدین پرداخته می‌شود.

 در این فیلم زلیخا  شادابیان و علی حجی بازیگر و بیش از پنجاه کودک در آن نقش آفرینی میکنند.

فیلم " محدوده های درون "  از دیگر آثار این هنرمند است که در تابستان امسال در جشنواره جهانی ( LGBTQ ) فیلم آمریکا پذیرفته شد.

داستان این فیلم  تجربه جدیدی در کارنامه فیلم سازی این هنرمند است که تنهایی یک مرد و درگیری‌های درونی او را در مکانی در جنوب ایران به تصویر کشاند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه به خبرنگار ایرنا گفت: راهیابی و انتخاب فیلم حسن ملک زاده در  جشنواره بین المللی انگلیس موفقیت و افتخاری برای کشور و این شهرستان بخصوص جامعه هنری است.

علیرضا سبحانی افزود: ملک زاده از هنرمندان برجسته و با سابقه در عرصه فیلم سازی، نویسندگی و امور هنری است و مدیریت موسسه آرت فیلم جنوب را در کارنامه خود دارد.

وی بیان کرد:  این هنرمند با ساخت فیلم " گلاف و صید " از نخستین فیلم سازان گناوه بشمار می‌آید که بعد از این اثر کارگردانی بیست فیلم بلند، کوتاه، مستند و داستانی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت:  فیلم‌های " گناوه بندری از هزاره‌ها "، "دریایی"، " به روایت ایرجو " و روزگار بهزاد " از دیگر آثار این کارگردان گناوه ای است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر