پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۱۷۹
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به مناسبت روز جهانی عصای سفید با حضور در محل انجمن نابینایان بوشهر، از نابینایان و کم‌بینایان موفق بوشهری تقدیر کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی عصای سفید (نابینایان)، خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری در کنار همه شهروندان بوشهری قرار دارد و بر همین اساس نگاه ویژه‌ای نیز به اقلیت‌های شهروندی و انجمن‌های مردم‌نهاد نظیر انجمن‌های نابینایان، ناشنوایان و... خواهد داشت. 

دکتر احمد بارگاهی با تاکید بر این‌که امیدوار هستیم تا ارتباط جامعه معلولان با سایر شهروندان یک ارتباط دوسویه و نزدیک‌تر باشد، افزود: شهر و حقوق شهروندی متعلق به همه شهروندان است و تک تک اعضای جامعه به یک اندازه باید از امکانات موجود بهره‌مند باشند. 

وی در ادامه با اشاره به این‌که سازمان فرهنگی در کنار جامعه معلولان قرار داشته و به خواسته‌های آنها در چهارچوب قانون توجه خواهد داشت، افزود: برای همکاری بیشتر با جامعه معلولان خصوصا انجمن نابینایان آمادگی لازم را داریم و امیدواریم بتوانیم از توانمندی‌های این مجموعه در پیشبرد اهداف شهر بهره‌مند شویم.

در این دیدار که با حضور هیات مدیره و اعضای فعال انجمن نابینایان بوشهر برگزار شد، جوانان موفق عضو این انجمن ضمن معرفی توانمندی‌های خود و با اشاره به کسب رتبه‌ها و مقام‌های استانی، منطقه‌ای و کشوری از سوی نابینایان و کم‌بینایان بوشهری، از پتانسیل بالای افراد عضو این مجموعه سخن گفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر