جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۱۸۹
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به توزیع وسایل سرمایشی و گرمایشی در مدارس استان، گفت: هزار و ۱۵۰ قلم کالاهای غیرمصرفی در مدارس استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا دانش فر صبح چهارشنبه در حاشیه نشست با خبرنگاران با اشاره به توزیع اقلام غیرمصرفی در  مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از هزار و ۱۵۰ قلم کالای غیرمصرفی شامل بخاری تابشی، رایانه، کولر، چاپگر چهارکاره و چاپگر حرفه ای در سراسر استان توزیع شد.

وی به توزیع وسایل گرامایشی و سرمایشی لازم در مدارس اشاره کرد و افزود: برای مرتفع ساختن مشکلات گرمایشی و سرمایشی ۱۴۷ کولر و ۶۶۰ بخاری تابشی بین مدارس در شهرستان ها و مناطق توزیع شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان بوشهر یادآور شد: توزیع کالاهای غیرمصرفی در سه بخش مراکز هسته مشاوره، مدارس کم تر برخوردار و ادارات آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و مناطق صورت گرفته است.

دانش فر تصریح کرد: از مجموع کالاهای غیرمصرفی توزیع شده سهم مدارس ۸۴۵  و مراکز هسته مشاوره ۸۲ مورد بوده است.

وی در تشریح سهم  توزیعی مدارس گفت: شهرستان جم از ۹۳ مورد، گناوه و دلوار هر کدام بطور جداگانه ۷۹ مورد، بوشهر و آبپخش هر کدام ۷۸ مورد، دیر۶۲ مورد، دشتی و کنگان و دیلم و ریگ هرکدام ۵۵ مورد، سعدآباد ۶۶ مورد، تنگستان ۶۵ مورد، بردخون۴۱ مورد، عسلویه ۴۲ مورد، شبانکاره ۵۲ مورد و دشتستان ۵۵ مورد بهره مند شده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان بوشهر افزود: سهم مراکز مشاوره شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان، جم، عسلویه، دیر، گناوه، دشتی، کنگان، دیلم و مناطق بردخون، دلوار از اقلام غیرمصرف هر کدام پنج عدد و سهم مناطق کاکی، ریگ و آبپخش دارای چهار مورد بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر