پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۲۰۰
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: طبق اعلام سامانه ۱۹۷ در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رضایت مردم از پلیس دراستان بوشهر۵۰ درصد افزایش و انتقادات به عملکرد پلیس ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرمانده انتظامی استان بوشهر روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: همدلی، هماهنگی، ترویج دین و توجه به ارزش های اسلامی حاصل تلاش نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم است.

سردار خلیل واعظی افزود: پلیس در جامعه مخاطبان گسترده ای دارد و در میان سایر دستگاههای انتظامی و امنیتی، مردم بیشتر به پلیس دسترسی دارند و انتظار دارند که آن ها را راهنمایی و کمک کند.

وی اظهارداشت: در استان بوشهر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در وقوع سرقت ۴۵۴ نفر ،مفاسد اجتماعی ۱۲۷ فقره و وقوع نزاع۲۱۱ مورد اتفاق می افتاد که این نشان می دهد پلیس این استان در کشور رتبه قابل قبولی دارد.

فرماندار دیر نیز گفت: با تعامل اعضای شورای تامین و نهادهای مختلف امنیت شهرستان دیر مطلوب است.

کریم علی حسنی افزود: در سال رونق تولید، حمایت از سرمایه گذاران مورد حمایت است و انتظارداریم امنیت برای سرمایه گذاران در دریا و خشکی ایجاد شود و این اتفاق در حال انجام است.

امام جمعه دیر نیز گفت: نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و سلامت ناجا در گرو سلامت اخلاقی و عملی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مسئولان کشور برای مردم ساکن در مناطق مرزی کالای ته لنجی(کالای همراه ملوان) اختصاص داده اند و گمرک این کالاها را بدون ارائه برگ ترخیصدر اختیار مرزنشینان قرار می دهد اما بعد از ترخیص از گمرک تضمینی برای عبور این کالاها نیست.

وی گفت: برای برطرف شدن این مشکل باید چارچوبی در نظر گرفته شود تا معیشت و اشتغال مردم در خطر نیفتد.

در این آیین سرهنگ مهدی نظریه به عنوان فرمانده انتظامی دیر معرفی و از خدمات سرهنگ فرهاد آراوند قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر