پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ساعت 8 شب گذشته بود که خبر تیراندازی و قتل یک مرد در «سرتل» بوشهر منتشر شد؛ قتلی که با شلیک 12 گلوله، روبروی یک نمایشگاه اتومبیل رخ داده بود و قاتل هم با یک خودروی بدون پلاک، متواری شده بود...
کد خبر: ۶۲۲۴۳
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: ساعت 8 شب گذشته بود که خبر تیراندازی و قتل یک مرد در «سرتل» بوشهر منتشر شد؛ قتلی که با شلیک 12 گلوله، روبروی یک نمایشگاه اتومبیل رخ داده بود و قاتل هم با یک خودروی بدون پلاک، متواری شده بود.

به گزارش «فکرشهر»، چند ساعت پس از وقوع این حادثه، خبر رسید که خودروی قاتل در تعقیب و گریز با پلیس، در دیلم به تیر چراغ برق خورده و هر چند دو سرنشین خودرو فوت کرده اند اما قاتل مجروح شده و در بیمارستان تحت درمان است. خبری که امروز توسط فرمانده انتظامی استان بوشهر تایید شد.

سردار خلیل واعظی در تشریح جزیات این دو حادثه، گفت: ساعت 20 چهارشنبه شب ـ 24 مهرماه ـ یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان‌های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد. با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت «احمد» در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در دید مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده، قاتل و همدستان او نیز بلافاصله متواری شده‌اند.

وی توضیح داد: بررسی اولیه نشان داد از 12 گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل 8 گلوله به مقتول اصابت کرده است. با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش برای خروج از استان هستند.

واعظی گفت: با ابلاغ دستور هوشیاری به شهرستان‌های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت و بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد اما خودرو یاد شده به‌ علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل به تیر برق برخورد و دچار آتش‌سوزی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با اعلام پلیس بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند، ولی به‌علت شدت برخورد 2 نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم که در بیمارستان  در حال درمان است.

سردار واعظی  با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی  از استان‌های همجوار هستند افزود: در بازرسی از این خودرو اسلحه به کار رفته در قتل و تعدادی فشنگ کشف شد.

به گزارش «فکرشهر»، مقتول مردی حدود 40 ساله و اهل استان خوزستان بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر