سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۲۶۷
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: در آئینی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، چهار طرح تولیدی در استان بوشهر افتتاح و یا آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز طرح‌های صنعتی بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه صنعتی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی از اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: رونق تولید را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا واحدهای راکد با ارائه تسهیلات و حمایت‌های مناسب فعال می‌شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به بهره برداری و اجرای چهار طرح تولیدی بیان کرد: این طرح‌ها شامل افتتاح کارخانه تولید منوکسید سدیم و طرح توسعه فرآوری آبزیان و آغاز عملیات طرح تولید باطری‌های سرب اسیدی صنعتی و پلیت باطری‌های صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز با اشاره به افتتاح کارخانه تولید کننده منوکسید سدیم اظهار داشت: این کارخانه با ظرفیت ۲۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان احداث شده است.

سید حسینی حسینی با بیان اینکه محصولات این کارخانه در صنایع داروسازی، نساجی، دندانپزشکی و سوخت‌های بیودیزل کاربرد دارد افزود: بازار هدف این محصولات کشورهای اروپایی و آسیایی است.

وی با اشاره به افتتاح شرکت فرآوری آبزیان با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۶۰ نفر اضافه کرد: طرح تولید باطری‎های سرب اسیدی صنعتی  با سرمایه گذاری ۷۲۴ میلیارد ریال و طرح تولید پلیت باطری‌های صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۱۶۸ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر