سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۲۷۳
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: دستگاه های شهرستان گناوه برای رسیدن به اهداف مورد نظر و محقق شدن شعار سال باید در اجرای طرح های اشتغال و تولید در شهرستان تسهیل گری کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار گناوه ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه اظهار داشت: در شرایط کنونی روند عادی پیگیری‌های اداری برای رسیدگی به مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال جوابگو نیست بلکه این مسائل باید به عنوان موارد اضطراری پیگیری شوند.

غلامرضا مهرجو افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق تولید نامگذاری شده، دستگاه‌های مختلف بخصوص ادارات و دستگاه های مرتبط با این حوزه برای رسیدن به اهداف مورد نظر و محقق شدن این امر باید در اجرای طرح های اشتغال و تولید  در شهرستان تسهیل گری کنند.

وی عنوان کرد: وظیفه اصلی دستگاه‌های اجرایی زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاران است لذا بیشترین تلاش ها در کارگروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی شهرستان بر نقش تسهیلگری دستگاه‌ها باشد.

وی  گفت: در اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی رعایت مسائل و حفظ محیط زیست در همه ابعاد، حفظ منابع بین نسلی  و حفظ منابع آب  با دقت کافی و لازم صورت گیرد و به عنوان اولویت در دستورکار باشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: سرمایه‌گذری‌ها و طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان گناوه باید با توجه به ظرفیت ها، توانایی‌ها و مزیت‌های شهرستان در نظر گرفته شوند و طرح هایی که قابلیت اجرایی در شهرستان ندارند پذیرفته نشوند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان موقعیت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حوزه کاری خود را شناسایی کنند تا ضمن معرفی این موقعیت‌ها و ظرفیت‌ها به متقاضیان محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید شود که  ضمن داشتن بازار مصرفی داخلی وبخصوص صادارات ،نیاز فوری بازار باشد تا تولید کننده ها در کمترین زمان به اهداف  خود دست یافته و برای ادامه کار انگیزه لازم را داشته باشند.

مهرجو با تاکید بر اینکه در جهان کنونی داشتن اقتصاد پایدار بر مبنای نیاز جامعه بشری از علل اصلی موفقیت است یادآور شد: هدایت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به سمت سرمایه گذاری در راستای ظرفیت‌های شهرستان باید در دستور کار باشد و افرادی که داری ایده و طرحی در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال هستند به صورت اصولی ودرست توسط دستگاه‌های مرتبط مشاوره و راهنمایی شوند.

فرماندار گناوه با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذاری در چارچوب قوانین و مقررات در شهرستان اضافه کرد: شهرستان گناوه با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف نیازمند سرمایه‌گذاری در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی اشتغال و سایر زمینه‌ها است و از سرمایه گذاران دراین شهرستان استقبال می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر