پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۲۹۹
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: زائران اربعین در مسیر برگشت به کشور نیازمند آب و غذا هستند که انتظار می‌رود مردم، هیئت‌های مذهبی و خیرین در مرزهای ورودی از عراق همکاری کنند.

به گزارش فکرشهر، نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی عشق و ارادت بالایی به اهل بیت(ع) دارند و هر ساله شاهد اشتیاق و شور بسیاری زیادی برای حضور مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در پیاده‌روی اربعین امسال نسبت به سال‌های قبل با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است، اضافه کرد: علیرغم تلاش دشمنان برای کاهش حضور مردم در پیاده‌روی اربعین، مردم با شور و شعور بالایی در این مراسم حضور یافتند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: اکنون بسیاری از زائران اربعین در حال برگشت به کشور هستند و باید نسبت به تامین نیازهای این زائران در مرزها و در داخل کشور اقدامات لازم انجام شود.

وی مشارکت مردم، هیئت‌های مذهبی و خیرین در این امر را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و ادامه داد: زائرانی که در حال برگشت به کشور هستند در نقاط مرزی نیازمند آب و غذا هستند که انتظار می‌رود مردم، هیئت‌های مذهبی و خیرین در مرزهای چهارگانه با کشور عراق همکاری لازم را در زمینه تامین نیازهای زائران داشته باشند.

نوشادی تصریح کرد: مردم، هیئت‌های مذهبی و خیرین می‌توانند با ارسال و یا ارائه آب و مواد غذایی مانند بیسکوئیت و کیک و . . . کمبودها را در این زمینه تامین کنند تا زائران مشکلی برای تهیه نیازها خود نداشته باشند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: اربعین حسینی امروزه به یک گفتمان دینی تبدیل شده است که این گفتمان باعث هم‌گرائی و وحدت امت اسلامی و یاس دشمنان اسلام شده است.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین کمر دشمنان انقلاب اسلامی را خم کرده است و این همایش عظیم و بی‌بدیل جهانی فرصتی مناسب برای تبلیغ دین و تبیین فرهنگ عاشورا و شهادت‌طلبی است که باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل و همراه با شور و شعور حسینی برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر