سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۶۲۳۰۳
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: جوانان بزرگترین عامل موفقیت و پیشرفت هستند که باید از ظرفیت‌ آنها به خوبی استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به بیانات رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین اشاره کرد و اظهار داشت: به فرموده رهبری، آینده باید پیشرفت علمی بیشتر شود.

وی تصریح کرد: ما از مسائل علمی عقب نیستیم اما باید سرعت پیشرفت را بیشتر کنیم و آموزش دقیق و تربیت جامع باید سرلوحه باشد. رهبر انقلاب در مورد جوانان فرمودند موتور پیش برنده هر جامعه جوانان هستند.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه جوان‌ها باید خودشان را آماده کنند، فکرشان را آماده کنند و ترفند دشمن را بشناسند افزود: اگر این ویژگی در جوانان باشد بزرگترین عامل موفقیت و پیشرفت در دست ما است.

وی تصریح کرد: اولین آماج دشمن فکر جوانان ما است و می خواهند فکر جوان را به بیراهه مشغول کنند. باید مراقب و متوجه باشید که دشمن جوان های ما را نشانه می گیرد.

امام جمعه عسلویه خبر دستگیری روح الله زم سر شبکه آمد نیوز را خبر خوبی دانست و بیان کرد: همه دوستان خوشحال و دشمنان ناراحت شدند و دشمنان داخلی هم ناراحت شدند. زم در حالی که از طرف سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا، فرانسه و اسراییل به شکل عجیبی حمایت می‌شد توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه به راحتی دستگیر شد.

هاشمی نژاد افزود: دستگیری زم نشان از هوشمندی و اقتدار سازمان اطلاعات سپاه بود. نحوه دستگیری برای جامعه اطلاعاتی خارج کشور بسیار مهم بود و شوکه شدند که با چنین حمایت هایی این فرد دستگیر شود اقتدار سازمان اطلاعات سپاه حتی در خارج از کشور را نشان داد که چقدر دقیق عمل کردند. از این عزیزان صمیمانه تشکر می کنم.

وی با تسلیت اربعین حسینی به ویژگی های امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: آن امام بزرگوار حقا و انصافا آنقدر عظمت و بزرگی دارند که امثال ما نمی توانیم آن حضرت را بشناسیم. قطره‌ای از دریای وجودی آن حضرت را می دانیم. خدا خودش در قرآن آن حضرت را ستوده و به نیکی در آیات مختلف معرفی کرده است.

امام جمعه عسلویه افزود: در کلمات قدسی حضرت حق آمده است که همانا او به ستم کشته شده است و با مظلومیت به شهادت رسید. امام حسین مظلوم اما قوی و قدرتمند بود. خدا در آیه‌ای دیگر امام حسین را قربانی بزرگـ پروردگار می‌داند و در قرآن برای او نام‌های مختلفی مثل فجر و مرجان نام برده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر