چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۳۹۵
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهرگفت: اعضای این سازمان به ۴۱هزار ۱۵۶نفر از زائران شرکت کننده در آئین بزرگداشت اربعین حسینی خدمات درمانی ارایه کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر مراد علی فولادوند در این رابطه اعلام کرد: در مراسم اربعین سال ۹۸ این سازمان یک اورژانس درمانی در عمود ۷۳۶ واقع در جاده نجف به کربلا و سه پست امدادی درمانی در شهر کربلا جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) برپا کرد.
وی یادآورشد: اورژانس مرکزی اربعین و سه پست امدادی درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی از تاریخ ۱٨ تا ۲۷ مهرماه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و زائرین را ویزیت می کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهارداشت: این خدمات شامل ویزیت ، تزریقات ، پانسمان ،سرم تراپی و اعزام به مراکز تخصصی انجام شده است.

 فولادوند افزود :در مدت زمان برپایی اورژانس مرکزی اربعین آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بوشهر از اورژانس مرکزی اربعین بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات این اورژانس قرار گرفت .

وی گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان  بوشهر برای چهارمین سال متوالی است که در مراسم عظیم پیاده روی اربعین به ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) می پردازد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: این سازمان پارسال به بیش از ۳۶ هزار نفر خدمات درمانی ارائه داده بود .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر