جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۴۵۳
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ایتام استان بوشهر از شبکه حمایتی ۱۲ هزار نفری برخوردارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، احمد لطفی در نشست با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین تشکیلات ایجاد نظم و امنیت در سطح جامعه نیروی انتظامی است که در کنار فعالیت های ذاتی خود زمینه ساز فعالیت های اجتماعی ماندگاری شده است.

وی افزود:  یکی از مهمترین فعالیت های امداد، کمک به خانواده های ایتام و فرزندان محسنین است که از یک شبکه حمایتی ۱۲ هزار نفری در سطح استان برخوردار است.

لطفی ادامه داد: در این شبکه ۱۲ هزار نفر از نیکوکاران و خیرین، به شکل هدفمند از این ایتام و فرزندان خانواده های فاقد سرپرست و بدسرپرست( محسنین ) در سطح استان بوشهر حمایت می کنند.

وی بیان کرد: طرح «هر پلیس حامی یک یتیم» را به نیروی انتظامی استان پیشنهاد داده ایم که در صورت اجرایی شدن آن بخش عمده ای از ایتام فاقد یتیم دارای حامی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: طرح «اکرام ایتام» مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده‌انددر حالی که طرح «محسنین» مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آنکه پدرشان در قید حیات است، اما به‌دلیل بیماری قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

لطفی عنوان کرد: طرح اکرام ایتام نقش مؤثری در ایجاد آرامش در اقشار ضعیف و همچنین توزیع عدالت در جامعه دارد که نمودهای آن به خوبی دیده می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر