چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار اعلام کرد:
فکرشهر: شهردار وحدتیه، امروز ـ سه شنبه، 30 مهرماه 1398 ـ در حین بازدید از روند انجام پروژه های سطح شهر، پروژه های اولویت دار این شهر و شهرداری در ماه های آتی را اعلام کرد...
کد خبر: ۶۲۴۶۹
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲

 

فکرشهر: شهردار وحدتیه، امروز ـ سه شنبه، 30 مهرماه 1398 ـ در حین بازدید از روند انجام پروژه های سطح شهر، پروژه های اولویت دار این شهر و شهرداری در ماه های آتی را اعلام کرد.

به گزارش «فکرشهر»، حسین عباسی گفت که «احداث خیابان های سعادت، مدرس، ولی عصر و شهدا، از طرح های اولویت دار شهرداری وحدتیه هستند».

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، پروژه عمرانی فرهنگی احداث سالن مدرن اجتماعات شهر و اجرای پروژه بهسازی و استاندارد سازی جاده دسترسی به استادیوم شهید پاسالار شهر وحدتیه از جمله طرح های مورد بازدید امروز توسط شهردار و چند مسوول دیگر شهر بودند که از نحوه روند اجرای آن طرح ها اطلاع حاصل شد.

شهردار وحدتیه در همین ارتباط تصریح نمود: پروژه بهسازی جاده و راه دسترسی به استادیوم ورزشی پاسالار به طول 1800 متر در دست اقدام است که مراحل مختلف زیرسازی، مخلوط ریزی و پخش بیس آن انجام شده است.

مهندس عباسی روند و پیشرفت فیزیکی اجرای پروژه احداث سالن اجتماعات شهر را خوب توصیف نمود و اظهار داشت: مراحل زیرسازی این طرح بزرگ علی رغم کمبود اعتبارات آغاز و تا 10 روز دیگربه اتمام می رسد.

وی، احداث سالنی بزرگ و مدرن در شان و منزلت هنرمندان و آحاد شهروندان را وظیفه مجموعه و خادمین شورا و شهرداری عنوان کرد و با تقدیر و تشکراز همراهی و همکاری رییس و اعضای شورای اسلامی، شهروندان، ادارات مستقر و تکریم تلاش ها و زحمات کارکنان شهرداری ادامه داد: با حضور مدیران تلاشگر ادارات برق و آبفا و بازدید از خیابان های سعادت و مدرس، طرح جابجایی و نوسازی شبکه های برق وآب این دو خیابان مورد کنکاش و بررسی قرار گرفت که ان شاءاله با تداوم همکاری و همراهی شهروندان و ساکنین در این دو خیابان و سایر معابر اولویت دار، انجام کار در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. 

حسین عباسی در پایان، اجرای پروژه ها و طرح های متنوع عمران شهری را منوط به همکاری شهروندان در بحث تملک املاک موجود در مسیر برای تسهیل انجام عقب نشینی و بازگشایی معابر عنوان کرد و خواستار تداوم این همکاری ها شد.

دهقان ـ مدیر آبفا شهر وحدتیه ـ نیز در این بازدیدها ضمن اعلام خبر تهیه و خرید لوله های مورد نیاز جابجایی شبکه آب شرب خیابان های مذکور توسط شهرداری، از تلاش و مساعدت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در جهت توسعه و عمران شهر تقدیر کرد. 

حاجی زاده ـ رییس اداره برق ناحیه وحدتیه ـ نیز از همکاری خوب و سازنده مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تهیه و خرید ادوات لازم برای نوسازی و جابجایی تاسیسات برق خیابان های اولویت دار تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر