شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۴۷۸
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: اداره حفاظت محیط زیست گناوه علاقه‌مندان به ترویج فرهنگ زیست محیطی به عنوان همیار جذب و برای آنان کارت صادر می‌کند.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تحقق اهداف اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی و به منظور مشارکت مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت عمومی در امر حفاظت محیط زیست این اداره  صدور کارت همیار را برای علاقمندان در دستور کار خود قرار داده‌است.

محمد تولیده افزود: باتوجه به سو استفاده برخی افراد از فعالیت‌های محیط زیست در گذشته، سازمان متبوعه مصصم شده برای توسعه و حفاظت و فرهنگ زیست محیطی مشارکت مردم را دوچندان کند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان با دریافت کارت شناسایی می‌توانند در زمینه سرشماری حیات وحش، شناسایی زیستگاه‌ها، پایش مناطق، شناسایی و معرفی واحدهای آلاینده ، تنویر افکار عمومی و ترویج فرهنگ زیست محیطی، حفظ ذخایر موجود در طبیعت و به حداقل رساندن تخلفات زیست محیطی با این اداره به صورت افتخاری مشارکت و همکاری کنند.

تولیده گفت:  همیاران محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قوانین و مقررات زیست محیطی این اداره را در جریان قرار دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه افزود: درباره شیوه دریافت کارت همیار، ضمن اطلاع رسانی در فضای مجازی چندین بنر در شهر گناوه نصب خواهد شد.
وی بیان کرد: پیگیری برای اخذ مجوز مدارس طبیعت از طریق اداره کل استان در دست پیگیری است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر