جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۵۱۷
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ساماندهی متکدیان و کودکان کار در بوشهر ضروری است و شهرداری و بهزیستی باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابوذر دهدار صبح چهارشنبه در نشست با سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تشکر از کارکنان بهزیستی اظهار داشت: خدمات بهزیستی برای ما نا آشنا نیست و ما شاهد فعالیت‌های متنوع و گسترده بهزیستی برای طیف‌های مختلف مددجویان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هم نماینده‌ای را به منظور شرکت در کمیته‌های مرتبط بخصوص مناسب سازی شهرستان بوشهر به عنوان عضو ثابت معرفی خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر مباحثی را در خصوص متکدیان، کودکان کار و مشکلات مددجویان و مراجعان جامعه بهزیستی به شورای شهر ارائه کرد و ادامه داد: ساماندهی متکدیان و کودکان کار در بوشهر ضروری است.

ایجاد گرمخانه برای کودکان کار

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن ابراز تشکر از همکاران بهزیستی استان بابت پاسخگویی به اعضای شورای اسلامی شهر  ابراز امیدواری کرد که این اخلاق مداری و مردم داری الگوی خوبی برای مسئولین باشد.

ندا عبدالله‌زاده گفت: ما اعضای شورا همه در یک مسیر قدم بر می‌داریم و در همین راستا و به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و یکی از اهداف شهرداری و شورا، ایجاد خدمات خانه امن یا گرمخانه  برای سامان دهی کودکان کار در دستور کار  است که زمین و نقشه ساختمان آن آماده و هفته آینده شروع به ساخت خواهیم کرد.

این عضو شورای شهر ابراز داشت: قرار است که به زودی از مرکز اوتیسم بازدیدی به عمل آوریم و در همین راستا  شورای شهر قراردادی با یک گفتار درمان جهت پایین آوردن هزینه درمان برای خانواده های آنان منعقد خواهد کرد.

نگاه‌ها به بهزیستی بهتر شود

اکبر توسلی عضو کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز بیان کرد: اهمیت و نقش بهزیستی در مدیریت شهری و شهروندی کم نیست و اگر تعامل و همکاری با مجموعه بهزیستی  نباشد موفقیتی حاصل نخواهد شد.

توسلی افزود: وظیفه سنگینی بر دوش کارکنان بهزیستی است و نگاه‌ها باید نسبت به آن بهتر شود. بهزیستی یک سازمانی است که برای بهتر زیستن شکل گرفته است تا به انسان‌ها کمک کند که  بتوانند مسیر زندگیشان را بهتر یاد بگیرند و شاهد کمترین آسیب‌های اجتماعی باشیم.

طاهره شمشیری دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز ضمن قول مساعدت به درخواست‌های بهزیستی خاطرنشان کرد: شورای شهر بوشهر این آمادگی را دارد که با مجموعه بهزیستی همکاری کند و  مشکل مددجویان تحت پوشش بهزیستی را در اولویت قرار خواهد داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر