سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۵۲۲
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: رضا زارعی می گوید که آرمان غیاثی کودک سنگنورد ۸ ساله که حدود یک ماه گذشته دچار حادثه شده و از ارتفاع سقوط کرده بود از بیمارستان مرخص شد و به منزل رفت.

به گزارش فکرشهر، رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی در گفتگو با ایسنا، در باره وضعیت آرمان غیاثی، کودک سنگنورد اصفهانی گفت: با صحبت هایی که با پدر آرمان داشتم متوجه شدم که شرایط  او تحت درمان بهبود بخشیده شده است و شرایط جسمانی نسبتا خوبی دارد. او دیشب از بیمارستان مرخص شد تا ادامه روند بهبود این کودک در منزل انجام شود.

او افزود: متاسفانه بعد از حادثه، این کودک دچار نارسایی هایی شده است اما به مرور زمان و با فیزیوتراپی شرایط او بهتر خواهد شد و پزشکان این کودک برای بهبود سلامتی او ابراز امیدواری کردند.

او در پاسخ به اینکه آیا آرمان می تواند صحبت کند؟ پاسخ داد: او می تواند کلمات بسیار کوتاهی را بریده بریده بگوید. همچنین آرمان در تعادل و راه رفتن دچار مشکل است و باگذر زمان این قضیه هم بهبود پیدا خواهد کرد و پزشکان برای برگشتن سلامتی این کودک بسیار امیدوارند.

به گزارش ایسنا، روز جمعه ۲۹ شهریورماه و در جریان مسابقه‌ای بدون مجوز در سالن ایثار فولادشهر، آرمان غیاثی کودک سنگ‌نورد ۸ ساله از ارتفاع زیاد سقوط کرد و دچار آسیب جدی شده و به کما رفته بود. همچنین او  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر