شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۵۳۵
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: امروز دانش‌آموزان سوم ابتدایی تا مقاطع اول و دوم متوسطه مدارس استان بوشهر، همگام با دیگر نقاط کشور،  در بیست و دومین انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما مرکز بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در حاشیه بازدید از انتخابات شورای دانش‌آموزی در دبیرستان زینبیه بوشهر با بیان اینکه این انتخابات با شعار "شورای دانش‌آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب " برگزار شد افزود: شرکت در انتخابات، حس مسئولیت‌پذیری، مشارکت‌جویی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را در میان دانش‌آموزان تقویت می‌کند.

علی مراد کرمی افزود: انتخابات شورای دانش‌آموزی، دانش‌آموزان را برای آینده آماده می‌کند تا در سرنوشت جامعه خود دخیل باشند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم گفت: این انتخابات با حضور ۱۷۳ هزار دانش‌آموز شامل ۸۶ هزار دانش‌آموز دختر و ۸۷ هزار دانش‌آموز پسر از بیش از هزار و ۵۷۰ آموزشگاه در سراسر استان بوشهر برگزار شد.

سیروس فتحی افزود: بیش از ۱۸ هزار دانش‌آموز پسر و ۲۰ هزار دانش‌آموز دختر کاندیدای این دوره انتخابات مدارس هستند که در نهایت ۱۲ هزار و ۲۷۰ نفر برای یکسال انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: اعضا اصلی و علی البدل از سه تا ۱۱ نفر هستند که در شورای دانش‌آموزی شهرستان، استان و نمایندگانی از آن‌ها در شورای دانش‌آموزی کشور فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر