پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۵۵۱
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: از مجموع ۱۰ خانه بازی موجود در شهر بوشهر ۹۰ درصد استاندارد و مابقی به‌زودی استانداردسازی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد بارگاهی روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: مینیپارک‌های فعال در شهر بوشهر نیز زیر نظارت سازمان فرهنگی شهرداری نیستند و باوجود پیگیری‌های پی‌درپی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مکاتبه با متولیان امر تاکنون استانداردسازی آنها به نتیجه خاصی نرسیده است.

وی بیان کرد: با توجه شکایت‌هایی که به سازمان فرهنگی شهرداری می‌رسد مینی‌پارک‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و تاکنون چندین حادثه خطرناک در این مراکز رخ داده است.

بارگاهی ادامه داد: با توجه به تنوع کالاها و خدمات نیاز جامعه به استاندارد و الزامات آن بر روی کالاها بیش از گذشته احساس می‌شود ودر این ارتباط وظیفه اداره کل استاندارد به‌عنوان متولی استانداردسازی سنگین‌تر شده است.

بارگاهی ادامه داد: سازمان فرهنگی شهرداری توجه ویژه‌ای به مقوله استانداردسازی داشته و در همین راستا خانه‌های بازی زیرمجموعه خود را موظف به استانداردسازی کرده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت: کودکان خط قرمز ما به‌حساب می‌آیند و در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی‌ پذیرفته نمی‌شود.

محمدرحیم بهره‌مند افزود: موضوع استاندارد نبودن برخی مکان‌های مورد استفاده کودکان به‌زودی در شورای استاندارد استان مطرح می‌شود تا در آینده نزدیک شاهد حل مشکلات و ایمن‌سازی این مراکز باشیم.

در پایان این نشست قرار شد تفاهمنامه همکاری بین سازمان فرهنگی شهرداری و اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی منعقد و زمینه همکاری‌های مشترک تقویت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر