پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۵۸۵
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: برای کمک به رفع مشکلات ورزشی همه باید با احساس مسئولیت وارد میدان شوند و از جوانان و ورزش شهرستان حمایت کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر،حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنجشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه به مناسبت هفته تربیت بدنی با تبریک این هفته اظهار داشت: امروزه نقش  و جایگاه فعالیت های ورزشی درابعاد مختلف جامعه بخصوص در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: توجه به گسترش زیرساخت های و فضاهای لازم و احداث اماکن ورزشی متناسب با نیاز ورزشکاران  در جهت پرورش استعدادها و ایجاد فضا و محیط مناسب برای ورزش در سلامت جسمی و روحی آحاد جامعه بسیار مهم و موثر است.

امام جمعه گناوه گفت:شهرستان گناوه دارای ورزشکاران و استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف و مدال آوران در عرصه های ملی و بین المللی است و لازم است  همه مردم و مسئولان  از این ورزشکاران و جوانان  حمایت کنند

وی تصریح کرد:با توجه به وجود استعدادها و ظرفیتهای فروان ورزشی در شهرستان گناوه، امکانات و حمایت های مادی و معنوی ورزشی در استان باید به صورت عادلانه توزیع شود تا همه ورزشکاران از این حمایت ها به صورت فراگیر بهره مند شوند.

رکنی حسینی  بیان کرد:جوانان و ورزشکاران شهرستان گناوه با کمترین حمایتها،بودجه ها و امکانات به خوبی در میادین مختلف و عرصه های ورزشی درخشیده اند و امروزکمتر شهرستانی از این ظرفیت ها برخوردار است.

امام جمعه گناوه با تاکید برضرورت حمایت از ورزش بانوان در شهرستان گناوه ادامه داد: ایجاد فضای امن و مناسب برای ورزش بانوان در شهرستان بسیار ضروری و همواره مورد تاکید است .

وی گفت:  برای احداث پروژه های ورزش بانوان مانند سالن چندمنظوره یا پلاژ باید مسئولان ،پیشکسوتان و اداره ورزش رسیدگی و حمایت کنند تا در اجرای این پروژه ها تسریع شود.

رکنی حسینی تاکید کرد: برای کمک به رفع مشکلات ورزشی همه باید با احساس مسئولیت وارد میدان شوند و از جوانان و ورزش شهرستان حمایت کرده و حامی آنها باشند.

وی یادآور شد: وجود پیشکسوتان ورزشی در شهرستان گناوه یک ظرفیت بسیار بالااست که باید ازاین ظرفیت نیز برای حمایت از ورزشکاران و ورزش شهرستان بهره برد.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه اظهار داشت:شهرستان گناوه دارای جوانان مستعد و ورزشکاران و مدارال آوران ملی و بین اللمللی است که در عرصه های مختلف ورزشی افتخار آفریینی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان امید آینده کشور هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند افزود: علیرغم همه مشکلات موجود سعی و تلاش مجموعه ورزش شهرستان در جهت رفع مشکلات ورزشکاران است .

عمادی گفت: لزوم توجه به زیرساخت ها و گسترش فضاهای ورزشی ،کمبود سرانه ورزشی شهرستان،مشکلات ورزش بانوان و نبودفضای ورزشی ویژه بانوان در شهرستان از جمله مشکلات موجود است که امید است با همکاری همه مسئولان بتوان در رفع آنها تلاش کرد.

خدیجه دشتی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه  گفت: با توجه به اهمیت ورزش بانوان حمایت همه جانبه از فعالیت های ورزشی بانوان در شهرستان از مهمترین خواسته های ما است.

وی افزود: ایجاد اماکن ورزشی ویژه بانوان مانند پلاژ، پارک، پییست دوچرخه سواری از خواسته های بحق آنها است که امید است با حمایت مسئولان محقق شود.

دشتی گفت:با اجرای طرح های مناسب می توان برای جذب بانوان به سوی ورزش و فعالیت های مناسب گام های موثری برداشت.

وی اضافه کرد: بانوان شهرستان گناوه دارای استعدادهای زیادی در رشته های مختلف هستند که باید از این پتانسیل و بستر مناسب استفاده کرد.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه بیان کرد:تشکیل شورای ورزش شهرستان از ضروریات است که امید واریم با تشکیل این شورا بتوان گام های موثری برای ورزش شهرستان برداشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر