جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۵۹۳
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: با توجه به شرایط دو تیم در بازی فردا، یک بازی خوب و تماشاگرپسند را خواهیم دید. فردا بازی سختی برابر استقلال داریم. تیم ما از هر نظر آماده است. بازیکنان انگیزه دارند تا بازی خوبی برابر استقلال نشان دهند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، فراز کمالوند افزود: در شهرهایی مثل جم، خرمشهر و آبادان اگر فوتبال را بگیرید دیگر چه چیزی می‌ماند؟ تمام تفریح و دلخوشی مردم در اینجاها فوتبال است. آلودگی و مشکلات برای مردم جنوب است. این فوتبال هزینه زیادی هم ندارد. تیم‌های دیگر یک بازیکن می‌آوردند و برای دو بازی در کل فصل چند میلیارد به او می‌دهند. این کل بودجه تیمی مثل ماست.
وی  درباره وضعیت فنی تیمش پیش از دیدار با استقلال هم گفت: تیم ما خوب است. نسبت به بودجه‌مان خیلی خوب عمل کردیم. ده بازیکن ما قراردادشان بین 200 تا 400 میلیون است. ما دو باخت یک بر صفر برابر تراکتور و پرسپولیس داشتیم. مشکل اصلی ما با تیر دروازه است. در چند بازی هفت بار به تیر دروازه زدیم. استقلال در کنار پرسپولیس، سپاهان و تراکتور، شانس قهرمانی است. به بازی‌های اخیر استقلال اشاره می‌کنم که با برنامه و با نشاط بازی می‌کند. البته تیم ما هم دست و پا بسته نیست. در همین دو بازی اخیر سه بار به تیر دروازه زدیم. بدشانسی هم آورده‌ایم.
 سرمربی تیم فوتبال استقلال هم در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی گفت: فضای تیم خیلی خوب است ولی از طرف دیگر بدترین شرایط را برای بازی داریم چون این سومین بازی ما در هشت روز است. این را از اول می‌دانستیم ولی متاسفانه این برنامه ریزی انجام شده است. بین تیم‌هایی که مدعی هستند ما تنها تیمی هستیم که در هشت روز سومین بازی را انجام می‌دهیم. خیلی مهم است که امروز شرایط بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم. برای بعضی بازیکنان سومین بازی است که در هشت روز انجام می‌دهند و بعضی‌ها هم شاید چهارمین بازی‌شان باشد چون در تیم ملی بودند.

 استراماچونی افزود: خیلی متاسفیم که یکی از مهم‌ترین بازیکنان مان یعنی شجاعیان را از دست دادیم. بازی راحتی نداریم و حریف هم تیم خوبی است. باید با تمام انرژی در زمین حاضر شویم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
 وی گفت: من می‌دانم همه طرفداران فوتبال و کسانی که عاشق فوتبال هستند برای او آرزوی موفقیت می‌کنند چون این دومین مصدومیت بلند او در مدتی کوتاه است. این اتفاق برای من هم افتاده و می‌دانم چقدر ناراحت است. دارایی او شخصیت عالی‌اش است و قوی‌تر از قبل برمی‌گردد. جایگزین کردن بازیکنی با او راحت نخواهد بود چون یک بازیکن خاص است. او رابط خط هافبک و حمله ما بود. سعی می‌کنیم جانشین مناسبی برای او در نظر بگیریم. اسماعیلی و رضاوند می‌توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. مشکل بزرگ ما این است که دو بازیکنمان یعنی کریمی و شجاعیان را از دست دادیم و قطعا الان یک بازیکن هجومی نیاز داریم. الان دیگر مساله کیفیت نیست و بلکه مساله تعداد است. اگر نتوانیم بازیکن بگیریم باید استراتژی‌مان را عوض کنیم چون تعداد بازیکن کافی برای این نوع بازی نداریم.
 سرمربی استقلال درباره احتمال جذب مهاجم نیجریه‌ای هم گفت: الان هیچ بازیکن آزادی در بازار وجود ندارد که بتوانیم قبل از این که تستش کنیم با او قرارداد امضا کنیم. ما تمام بازیکنانی که آزاد هستند را از همه جای دنیا و ایران مطالعه می‌کنیم. آماده هستیم اگر این فرصت به وجود بیاید با بازیکنی به صورت موقت قرارداد امضا کنیم چون از نظر تعداد بازیکنان شرایط خوبی نداریم. این بازیکن نیجریه‌ای اصلا تهران نیست. ما گزینه‌ها را دنبال می‌کنیم چون بازیکنی نیست که من بشناسم و آن‌قدر قوی باشد و آزاد هم باشد و بتواند بدون گذراندن تست بیاید. اگر کسانی که با آنها مذاکره می‌کنیم تست دادن را قبول نکنند با آنها قرارداد امضا نمی‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر