شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۷۰۲
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: برای تامین مسکن مددجویان، طرح‌های ساخت، خرید، تعمیرات و بازسازی هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر‌ها و روستا‌های استان در حال اجراست.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد لطفی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در کنار توجه به معیشت و اجرای برنامه‌های توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش،  تامین مسکن مناسب برای مددجویان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا کمیته امداد استان با مشارکت سپاه پاسداران، استانداری بوشهر و همچنین کمک خیران طرح‌های متنوعی در قالب برنامه‌های بهسازی، نوسازی، ساخت و خرید واحد‌های مسکونی در دست اجرا دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ساخت، خرید، تعمیرات و بازسازی هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر و روستا‌های استان در حال اجراست که انتظار می‌رود این واحد‌ها تا پایان امسال به مددجویان تحویل داده شود.

وی خاطرنشان کرد: پارسال ۶۳۴ واحد مسکونی با مشارکت سپاه پاسداران در استان بوشهر ساخته و به مددجویان این نهاد تحویل شد.

لطفی تصریح کرد: با توجه به چشم‌انداز‌های موجود و برنامه‌های ساخت مسکن که طی سه سال گذشته در قالب نهضت ساخت مسکن در استان آغاز شده، انتظار می‌رود تا پایان سال آینده بتوانیم مشکل مددجویان روستایی برای داشتن مسکن مقاوم را حل کنیم.

وی گفت: در کنار ساخت مسکن مناسب برای مددجویان روستایی، تسهیلات مناسبی نیز در زمینه اشتغال به آن‌ها داده می‌شود که در ماندگاری آن‌ها در روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها تاثیرگذار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر