پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۷۴۵
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: فرماندار گناوه با تاکید بر توسعه فضاهای ورزشی گفت:توسعه ورزش همگانی یک ضرورت جامعه امروز است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت:امروزه نقش ورزش در سلامت، پویایی، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و بخصوص ورزش همگانی از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

وی افزود: فرهنگ سازی در زمینه اهمیت نقش ورزش در زندگی افراد جامعه باید انجام گیرد و مردم به این باور که ورزش به عنوان یک نیاز لازم و ضروری زندگی روزمره است برسند.

مهرجو بیان کرد: شهرستان گناوه همواره در ورزش  قهرمانی و حرفه ای دارای ورزشکاران بااستعداد و ظرفیت های فراوانی است که در میادین مختلف درخشیده اند.

وی گفت: باید در کنار ورزش قهرمانی و حرفه ایی توجه ویژه ای به ورزش همگانی در شهرستان صورت گیرد و انتظار می رود که اداره ورزش و جوانان در کنار سایر دستگاه های اجرایی شهرستان گسترش این امر را به جد در دستور کار قرار دهد.

فرماندار گناوه تاکید کرد: توسعه ورزش همگانی به عنوان یک ضرورت فوری جامعه امروز است که برای تحقق آن شهرداری ها، دهیاری ها و همه دستگاه های متولی در شهرستان گناوه همکاری کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به مناسبت های مختلف در طول سال می توان با برنامه ریزی مردم را برای حضور در ورزش های همگانی تشویق و ترغیب کرد.

فرماندار گناوه ادامه داد: در حوزه توسعه زیرساخت ها اقدامات خوبی در دولت یازدهم و دوازدهم صورت گرفته ولی کافی نیست و درخواست می شود دستگاه های اجرایی و سایر دستگاهها که مسئولیت اجتماعی دارند در امر توسعه زیرساخت ها اداره ورزش و جوانان را همیاری کنند .

مهرجو بیان کرد: سرانه فضای ورزشی شهرستان گناوه بخصوص در حوزه ورزش همگانی باید افزایش یابد.

فرماندار گناوه در پایان از تلاش دست اندرکاران ورزش و سایر ورزشکاران فعال در شهرستان تقدیر و تشکر کرد . 

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت: ورزش شهرستان در سه حوزه ورزشی، عمرانی و جوانان مشغول فعالیت است.

وی افزود: تلاش ما بر این است علاوه بر ورزش قهرمانی، مردم را به سمت ورزش همگانی ترغیب کرده و این ورزش را هر چه بیشتر گسترش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه با ارائه گزارشی از تیم ها و ورزشکاران شهرستان اظهار داشت:ورزشکاران شهرستان در رشته های مختلف ورزشی و در عرصه های گوناگون ملی و بین المللی  موفقیت های زیادی را کسب کرده اند.

عمادی ضمن ارائه گزارشی از پروژه های ورزشی شهرستان بیان کرد: مشکلات زمین پروژه ها، نداشتن مجموعه ورزشی در دستگاه های مختلف، تشکیل شورای ورزش شهرستان ،وسیله نقلیه ایاب و ذهاب و اعزام هیات های ورزشی از جمله مشکلات موجود است که امید است با همکاری مسئولان هر چه زودتر رفع شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر