شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان فتنه دشمنان را خنثی می‌کند و آبی بر آتش توطئه‌ آن‌هاست...
کد خبر: ۶۳۰۵۰
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان فتنه دشمنان را خنثی می‌کند و آبی بر آتش توطئه‌ آن‌هاست.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال این هستند که بین مردم و نظام جمهوری اسلامی رویارویی و تقابل ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنان از هجمه نظامی علیه ایران اسلامی ناامید شده‌اند و با طرح فشار حداکثری اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی مردم از نظام، هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را مهم دانست و گفت: : شرکت مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد که مردم در کنار نظام هستند و در مقابل دشمن استکباری ایستاده اند.

حجت الاسلام جمالی شعار امسال این مراسم را «مقاومت اسلامی، استکبارستیزی، سرآغاز افول آمریکا» عنوان کرد و افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان آبی بر آتش فتنه دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی در همه شهرهای استان بوشهر برگزار خواهد شد، بیان کرد: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر دوشنبه ۱۳ آبان  ساعت ۸:۳۰  از میدان قدس تا میدان سردار مبارزه با استعمار شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود و سخنران مراسم مهدی چمران خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر