پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۱۰
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: کنگان برای برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه شهدا آماده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سیدعلی‌ پاک‌نژاد عصر یکشنبه در نشست هماهنگی و برگزاری کنگره شهدا شهرستان کنگان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در کنگان اظهار داشت: دانش آموزان با اهداف و سیره شهدا آشنا شده‌اند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

پاک‌نژاد گفت: امیدوارم با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا بتوانیم سیره و اهداف شهدا در هشت‌سال دفاع مقدس را برای مردم و به ویژه قشرجوان بازگو کنیم.

نماینده‌ عالی دولت در کنگان گفت: شهرستان آمادگی این را دارد که از تمام ظرفیت‌ها و اقشار مختلف در برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا استفاده کنیم.

فرماندار کنگان افزود: امیدوارم بتوانیم در شهرستان نام شهدا را با برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا به خوبی زنده کنیم و سیره و اهداف آن‌ها را به خوبی به مردم و به ویژه قشر جوان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شهدا موجب آرامش، امنیت و آسایش ما در این مملکت هستند و این آرامش و امنیتی که داریم را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

فرماندار کنگان افزود: با برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها یاد شهدا زنده و گرامی داشته می‌شود و همچنین ما از این برنامه‌ها به خوبی استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر