جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۲۱
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته بسیج مسابقات ورزشی و فرهنگی به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار علی غضنفری صبح دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی اظهار داشت: انتظار داریم مسئولین کمیته ها در اسرع وقت گزارشات خود را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

وی افزود: در این مدت اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته ولی در زمینه تالیفات و فضای مجازی انتظار داریم کارهای بیشتری صورت بگیرد.

غضنفری از تلاش شهرداری‌ها در نصب تمثال شهدا در سطح شهرها تقدیر کرد و ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج مسابقات ورزشی و فرهنگی به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

وی از برنامه های خوب آموزش و پرورش دشتی و کاکی تقدیر کرد و ادامه داد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و هزینه های گزافی که بر روی جوانان انجام می دهند فرهنگ شهید و شهادت جوانان ما را در برابر هجمه ها بیمه می کند.

برنامه‌های متنوع در روستاها برگزار شود

فرماندار دشتی نیز گفت: با توجه به ظرفیت خوب مدارس و دانشگاه‌ها انتظار داریم برنامه های بیشتری برگزار شود.

عبدالله نادری افزود: اقداماتی که توسط کمیته ها برگزار شده خوب است ولی کافی نیست و باید تمام اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت مستند سازی شود.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت انتظار داریم روستاها نیز اقدامات لازم انجام دهند و بخشداران پیگیر موضوع باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر