پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۸۷
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: دبیر کمیته اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز در استان بوشهر گفت: همزمان با بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز، پنجمین اجلاس استانی نماز نیمه نخست آذرماه در بوشهر می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اسماعیل کاظمی در نشست بررسی روند  اجرا و برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز بیان کرد: این اجلاس با موضوع نماز و مدرسه و در محورهای شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان به دعوت دانش‌آموزان به نماز و نقش اولیا در رونق نماز مدارس برگزار می‌شود.

وی، راهکارهای حضور فعال روحانیان و رونق نماز در مدارس، چگونگی پیوند مسجد و مدرسه و نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس را از دیگر محورهای پنجمین اجلاس استانی نماز عنوان کرد.

مدبیر کمیته اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز در استان بوشهر با اشاره به برگزاری این اجلاس در نیمه نخست آذرماه افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف جامعه می‌توانند مقاله،‌ شعر، سرود، فیلم‌نامه، فیلم، عکس، پوستر، رمان، خاطره و آثار خود را در محورهای یاد شده به ستاد اقامه نماز  استان بوشهر ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به اجلاس استانی نماز را 20 آبان‌ماه اعلام کرد و گفت: برگزیدگان این اجلاس در اجلاس سراسری نماز به‌میزبانی گرگان تجلیل می‌شوند.

کاظمی از تشکیل کمیته‌های تخصصی اجلاس استانی نماز خبر داد و افزود: کمیته‌‌های علمی پژوهشی، اطلاع رسانی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر تشکیل شده است.

وی هدف از برگزاری اجلاس نماز را ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین مردم و دانش‌آموزان عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر