شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۲۳۳
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: مدیر روابط بین‌الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه خلیج فارس گفت: با مذاکره‌های انجام شده شرایط تبادل استاد و دانشجو میان این مرکز و دانشگاه کوردوبای اسپانیا در بخش ادبیات و علوم انسانی فراهم شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آرش خسروی روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: در اجرای بندهای تفاهم‌نامه موجود میان دانشگاه‌های خلیج فارس و کوردوبای اسپانیا و اقدام مشترک در برنامه اراسموس‌پلاس اتحادیه اروپا موافقت‌نامه‌ای بین این ۲ دانشگاه در بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱  برای فراهم ساختن فرصت‌های مطالعاتی و تبادل استاد و دانشجو منعقد شده که توسط اتحادیه اروپا تامین مالی می‌شود.

وی بیان کرد: باهماهنگی‌های صورت گرفته تبادل استاد و دانشجو از دانشگاه خلیج فارس به دانشگاه کوردوبا و برعکس در بهار سال ۲۰۲۰ فراهم شده که براساس سیاست‌های بین‌المللی‌سازی دانشگاه بصورت اختصاصی برای دانشکده ادبیات و علوم انسانی در نظر گرفته شده‌است.

خسروی ادامه داد: شرایط و نحوه پذیرش این برنامه به دانشکده ادبیات و علوم انسانی برای اطلاع رسانی به دانشجویان و اعضای هیات علمی ارسال شد.

پیش از این نیز تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه خلیج فارس و برخی مراکز علمی و پژوهشی خارجی از جمله پژوهشگاه علوم جوی و آب و هوای ایتالیا به امضا رسیده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر