جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۲۴۸
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: نوبت‌بندی آب در محله‌های جنوبی بوشهر (بهمنی، دواس، خواجه‌ها، میرعلمدار و مخبلند) حذف شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابوذر دهدار روز چهارشنبه در این رابطه  افزود: براساس تفاهم‌های صورت گرفته فازهای بعدی نوسازی شبکه آب در سایر محله‌های بوشهر ادامه می‌یابد که انتظار می‌رود نوبت بندی آب در سایر محله‌ها و در نهایت مرکز استان در آینده نزدیک حذف شود.

وی بیان کرد: بوشهر تنها مرکز استان دارای نوبت بندی آب است ولی اکنون گام های امیدبخشی با مشارکت مدیریت شهری و شرکت آب و فاضلاب برای بهبود این وضعیت در حال اجرا است.

دهدار ادامه داد: مصوبه سال گذشته شورای شهر  به منظور مشارکت مشترکان در نوسازی شبکه آب که پرداخت معادل آن در تعهد وزارت نیرو است جهش خوبی در نوسازی شبکه آبرسانی بوشهر داشته است.

وی گفت: طبق قول مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان بکشهر انتظار می‌رود تا سال ۱۴۰۰ نوبت بندی آب در مرکز استان برداشته شود.

دهدار در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: یک اتفاق امیدوارکننده دیگر نهایی شدن اتصال پایگاه هوایی ششم شکاری  به شبکه فاضلاب شهر است که مقدمه اولیه و تزریق اعتبار شروع شده است.

وی افزود: این اتفاق نقش موثری در بهبود زیست محیطی پیرامون پایگاه و بویژه ساحل بوشهر ایفا می‌کند.

دهدار همچنین با اشاره به محدودیت توزیع آب در پایگاه هوایی بوشهر ادامه داد: مقرر شده با اجرا مخزن‌ها و توسعه شبکه تا قبل از پایان سال توزیع آب میان ساکنان این پایگاه بصورت شبانه روزی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر