سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۲۷۱
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: مراسم نمادین نواختن زنگ استکبار ستیزی با حضور  بخشدار، امام جمعه، سرپرست اداره آموزش و پرورش، جمعی از رؤسای ادارات و نهادها، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی علامه حلی، معاونت و کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی، مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره آموزش و پرورش، دبیران و دانش آموزان دبیرستان سمیه در شهر سعدآباد برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، سالروز سه رویداد مهم در تاریخ معاصر کشور که تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار بی رحمانه دانش آموزان معترض در سال ۱۳۵۷ توسط دژخیمان رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی در سال ۱۳۵۸ است و تبریک روز دانش آموز گفت: ۱۳ آبان را روز شکستن و فرو ریختن دیوار ستم و ابهت پوشالی استکبار جهانی است.

علی پور ادامه داد: وقایع و رویدادهای ۱۳ آبان به دل های مؤمنان و مستضعفان جهان این امید و قوّت را بخشید که صلح جهانی تنها با مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و انقراض مستکبران مهیا خواهد شد.

وی افزود: ملت غیور ایران، علی رغم توطئه ها و تحریم های خباثت آمیز دولت آمریکا، امروز مصمم تر و قوی تر از هر زمان دیگری در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله های سعادت است و جای بسی خوشحالی است که در خط مقدم این حرکت عظیم، جوانان عزیز قرار دارند.

علی پور در پایان گفت: ان شااله همانگونه که مقام معظم رهبری مژده و بشارت انزوا و افول استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی را داده اند، به زودی زود شاهد نابودی کامل تمامی مستکبران و ظالمان عالم خواهیم بود.

در پایان این مراسم زنگ استکبار ستیزی توسط یکی از دانش آموزان دبیرستان سمیه سعدآباد نواخته شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر