پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۳۱۳
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: امام جمعه موقت برازجان گفت: اقدامات دستگاه قضا در برخورد با مفسدان با قدرت ادامه یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: باید با برنامه‌های مختلف برای ارتقای علم و سطح معلومات مردم تلاش شود و فرهنگ مطالعه نهادینه شود.

وی بیان کرد: هرچه خیر و سعادت است در علم و هرچه شر و گرفتاری است از جهل است، حتی علوم و فناوری آنجایی که ابزاری برای جنگ و فساد و تهی کردن اعتقاد و اخلاق بکار می رود جهل است.

امام جمعه موقت برازجان تصریح کرد: علم می بایست در خدمت صلح و توسعه باشد و می طلبد مردم ما به فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیش از پیش اهمیت بدهند.

وی با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و فرزند بزرگوارش امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم عزیز و هیئت‌های مذهبی جشن‌های این هفته را باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنند.

انصاری با اشاره به دهم ربیع الاول مصادف با سالرور ازدواج ام المومنین حضرت خدیجه کبری (س) اضافه کرد: این بانوی فداکار یکی از چهار زن برتر عالم بوده و لازم است کنگره بزرگداشتی برای شناساندن شخصیت والای ایشان برگزار شود.

وی تاکید کرد: این روزها اخبار و فضای رسانه‌ای به کاهش تعهدات برجامی ایران می‌پردازند که عکس‌العمل تند و عصبانیت آمریکا و اروپا را در پی داشته است زیرا آنها توقع داشتند حاصل این مذاکرات به زانو درآوردن کشورمان باشد اما تاکنون شکست خورده‌اند.

امام جمعه موقت برازجان  ادامه داد: ای کاش هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نصب العین مسئولین قرار می‌گرفت و چندین سال مملکت معطل برجام نمی شد، همان طور که مشاهده می‌کنیم نتیجه برجام به جای گشایش در معیشت موجب افزایش فشار و تحریم شد.

وی افزود: گویا عزمی هم وجود ندارد که از گذشته درس گرفته شود و همچنان بجای اقتصاد مقاومتی امید به آمریکا و اروپا است.

انصاری گفت: هرجا که سیاست‌ها و منویات رهبری به کار گرفته شد موفق بودیم و هرجا سرپیچی کردیم دچار مشکلات شدیم، لذا آحاد مردم چشم و گوش خود را باز و در آینده به افراد و گفتمان‌هایی اعتماد شود که مطیع اوامر رهبر گرانقدرمان باشند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی و شخص رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان اقتصادی که باعث امیدواری مردم و علما شده است. در دوره ای که عموم در فشار معیشتی هستند، عده‌ای خائن چپاولگر این طور بیت المال را می‌بلعند و اعتماد مردمی را نسبت به نظام و خادمین راستین کم می کنند.

امام جمعه موقت برازجان افزود: ضمن حمایت از عملکرد شجاعانه دستگاه قضایی، امیدواریم که همچنان در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر