پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۳۳۵
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: اسماعیل علی پور در این مراسم گفت: همه ما لحظه لحظه ی زندگیمان را مدیون سلحشوری و حماسه آفرینی شهیدان می دانیم و صبر و شکیبایی خانواده های معظم آنها را می ستائیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، وی افزود: انتشار عطر شهادت و فرهنگ ایثار در جامعه، به مثابه بارانی از معنویت وبیداری، جان و روح جامعه را جلا می بخشد و دلها  را مهیای رویش و پوششی مبارک می سازد.

وی ادامه داد: با تأسی از تعبیر مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست پاسداری از میراث شهداء ارزش ها و آرمانهای شهداء را ارزشمند و حائز اجری فراوان دانست.

سرپرست اداره آموزش و پرورش وحدتیه اضافه کرد: زندگینامه و وصیت نامه شهداء را گنجینه های با ارزش و با اهمیتی خواند و دانش آموزان و فرهنگیان را به مطالعه آنها و پیروی از سیره شهداء توصیه کرد.

به گزارش فکرشهر: مراسم یادواره شهدای دانش آموزی وحدتیه با حضور اسماعیل علی پور سرپرست اداره آموزش و پرورش، امام جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی، فرماندهی انتظامی، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهر وحدتیه و خانواده معظم شهداء، جانبازان و آزادگان سرفراز، فرهنگیان ودانش آموزان در کانون فرهنگی هنری وحدتیه به میزبانی دبیرستان امیر کبیر برگزار و در پایان مراسم هدایای به خانواده های شهداء تقدیم شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر