چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۳۹۱
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر خرما را از محصولات مهم استان دانست و گفت: کارهای خوبی در حوزه نخیلات شهرستان دشتستان در حال انجام است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند شنبه شب در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم استان را خرما دانست و اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای برای بهبود وضعیت فعالان حوزه خرما داریم.

وی خواستار تلاش ویژه برای معرفی خرمای استان شد و اضافه کرد: کارشناسان خرما از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام کنند که شکرک دلیل بی‌کیفیت بودن خرما نیست و جهاد کشاورزی و انجمن خرما در این راستا تلاش کند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دشتستان به عنوان قطب خرمای کشور شناخته می‌شود، بیان کرد: در حوزه نخیلات اقدامات خوبی در حال انجام است که می‌توان به توسعه سیستم نوین آبیاری اشاره کرد.

وی از افتتاح دو هزار و ۴۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار در نخیلات دشتستان تا دهه فجر خبر داد و افزود: روند ساخت و اجرای خط انتقال و سد دالکی مطلوب است و امیدواریم کار آن سرعت بیشتری بگیرد.

گراوند در ادامه به حضور وزیر اقتصاد در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این سفر مشکلات حوزه اقتصادی استان در قالب نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر اقتصاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر به نقش بسیار مهم استان بوشهر در عرصه اقتصادی اشاره کرد و گفت: کار کارشناسی صورت گیرد تا مشکلات موجود در سفر وزیر اقتصاد حل شود.

وی همچنین از سفر رئیس گمرک ایران و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: باید از این سفرها برای رفع مشکلات استان استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر