جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در گفت و گوی اختصاصی ساحل تنگستانی با «فکرشهر» مطرح شد
فکرشهر: رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر برازجان گفت که تا پایان سال 1398، لیست آسفالت کوچه‌های شهر برازجان به روز خواهد شد...
کد خبر: ۶۳۴۴۱
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر برازجان گفت که تا پایان سال 1398، لیست آسفالت کوچه‌های شهر برازجان به روز خواهد شد.

ساحل تنگستانی در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» در این باره اظهارداشت: کوچه‌های شهر برازجان در نوبت های چندین ساله برای آسفالت قرار داشتند که من از بدو ورودم به شورای اسلامی شهر برازجان، تمام تلاش خود را برای بودجه ریزی و آسفالت کوچه‌های شهر و کاهش زمان در نوبت بودن کوچه ها برای آسفالت انجام دادم.

وی گفت: اکنون نویت کوچه ها و زمان انتظار برای آسفالت، به کمتر از 6 ماه رسیده است و تا انتهای سال جاری نیز ـ 1398 ـ نوبت آسفالت به روز خواهد شد.

تنگستانی با اشاره به آسفالت رایگان برخی کوچه های شهر برازجان، اظهارداشت: در سال 1398 و با توجه به رعایت عدالت اجتماعی و ایجاد توسعه در مناطق کم‌ برخوردار، تعداد 12 كوچه کوی علی آباد و تعداد 8 كوچه در خیابان شهید دستغیب به طور رایگان آسفالت شد.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر برازجان افزود: در راستای مصوبات كمیسیون عمران، پروژه های عمرانی یكی پس از دیگری در حال اجرا است و این كمیسیون برای تسریع در اجرای پروژه های فوق، پیگیری لازم از شهرداری را انجام خواهد داد.

ساحل تنگستانی اضافه کرد: با توجه به نگاه ویژه كمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورا به محلات كم برخوردار، امید است كه طرح آسفالت كوچه ها در دیگر محلات كم برخورداری چون حسین آباد، خضر، کلیجا، قلعه و... با حسب اولویت نسبت به دیگر محلات، در دستوركار شورا و شهرداری قرار گیرد.
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
باباکوچه ما درمحله کم برخوردا 69 هکتاری شهرک نیروی انتظامی خیابان آرامش کوچه اول سمت راست 3سال است پول همیاری هرخانواده 300هزارپرداخت کرده ایم ولی خبری نیست کمتر............//// فکرشهر: با عرض پوزش بخشی از نظر شما حذف شد.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر